۴ پاسخ

با پوست شده،بدون پوست هم شده،تو ماست،یا بستنی میدم

بادوم زمینی رو مثلا دو قسمت یا چار قسمت میکنم میدم دستش خودش میخوره

من بدون پوست آسیاب میکنم …

من با ابجوش پوستشو جدا میکنم

سوال های مرتبط

مامان شازده ها🩵🩵 مامان شازده ها🩵🩵 ۲ سالگی
مامان هاکان👶👩🏻‍🍼 مامان هاکان👶👩🏻‍🍼 ۲ سالگی