۴ پاسخ

دخترک من خییییلی حساسه محاله چیزی رو درشت قورت بده بخاطر همین بهش میدم خودش کم‌کم خورد میکنه ...

میتونی پودرشون کنی ولی درشت

دکتر اطفال میگفت تا ۳سال نباید مغزیجات همینطوری داد چون احتمالا پریدن تو گلوش هست
من رنده میکنم

رنده درشت میزنم با قاشق میدم میخوره

سوال های مرتبط