۱۴ پاسخ

من رنده میزنم

من همون لحضه با قسمت خیلی ریزه زنده میکنم پودر میشه قشنگ اسیاب دارم اما رنده راحت تره

آسیاب پارس خزر

تصویر

به نام خدا با پشت چایی صاف کن برندشوومارکش خیلی معروفه عزیزم🤣گرونم هست

آسیاب برقی فلر

من با گوشت کوب 🦾

منم با آسیاب برقی درست میکردم سریع به روغن می افتادن
رفتم آسیاب برقی عرشیا گرفتم و واقعا هم راضی ام

آسیاب برقی مولینکس

تصویر

من آبمیوه گیریم داشت ولی خب زیاد چیرای سفت عین برنج و دارچین و این چیزارو آسیاب کردم خراب شد
الان آسیاب کن سیلور کرست و گرفتم عالی همه چیزو پودر میکنه اگر میخوای بخری شک نکن عالیه

مغزیجات میگن تا تو پوست اش هم خاصیتش بیشتر .واسه همین هر موقع بخام فرنی درست کنم یا چیزی که احتیاج به مغزه باشه چندتا دونه پوست میکنم و با صافی کوچیک رنده میکنم پودر میشه

آسیاب بوش

آسیاب آبمیوه گیری چند کاره ناسا

از این هاونگ برقیا
سانی هست برندش

ابمیوه گیریم چند کارس
اسیاب هم روش داره با اون اسیاب میکنم

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته هفدهم بارداری