به ترتیب در نمیارن که یه سری دوستام دندون نیش بچه هاشون بعد ۲ سالگی دراوارد یه سری هم دندون آسیابشون بعد دو سالگی دراوارد .تا سه سالگی فرصت هست برای دندون دراواردن
الان مهراب نزدیک ۲ سالگی بود که ۶ تا دندون داشت الان ۱۷ تا دندون داره
دختر من از هفده ماهگی اسیاب و نیس داره باهم در میا ه چند تارو چهار تا پایین چهار تا بالا
۱۱تا۱۲ ماهگی در اومدن
اسیاب اصولا 15 ماهگی در میااد. نیش 18 ماهگی به بعددد
بازم ههر بچه اای فرق میکنه
نیشش در اومده ولی چهار تا اسیاب اخر نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.