۱۱ پاسخ

برای ما نیش سخت بود

نیش.

دختر من نیش بالا . دقیقا یک ماه اسهال بود تا بیرون زد

نیشششش

برای دخترمن آسیاب ازبیرون فکشو خودش ماساژ میدم

آسیاب خیلی سخت بود

واااای من که مردم و زنده شدم دندون نیش درآورد واقعا واسم سخت گذشت
تب و اسهال شدید گرفتش شب تا صبح بیدار و بیقرار و نق میزد 😩😫

نیش.

نیش خیلی سخته

عزیزم یه نگاه هم به تاپیک من بنداز همفکری نیاز دارم

برا ارسلان نیش سخت تر بود

سوال های مرتبط