۱۴ پاسخ

قیافه روماشاالله

بچه من چارتا کرسی هم دراورد بعد الان نیش

برا من نیش آخری در اومد تا ۴ روز هم سرشون تب داشت

وووووش

پسر من داره اسیاب در میاره نیشاش مونده هنوز☹️

بله.

آره نیش سخته

بله

اره بچه ی منم اینطور بود

درخواست میدی جانم

پسر من چهارتا نیش چهارتا آسیابش دارن باهم میان همزمان بچم داغون شده

خودای من یه تیکه ماه🥹😍

آخ فداتشم خاله چقدر ماهی اووو🩵🧿

بچه توام هنوز ۴تا بالا ۴تا پایین داره؟؟

سوال های مرتبط