۲ پاسخ

اره بدقلقی میکنن همون کم هم شده شیر بده، اب جوشیده خنک شده در ۴،۵ سی سی بده حتما چون تب داره

شیرخشک بده معمولاً وقتی اذیتن سینه نمیگیرن

سوال های مرتبط