۷ پاسخ

گیگوز طعمش خیلی خوبه که

والا طعمش از اپتامیل خیلی بهتره من اپتامیل دادم نساخت گیگوز میدم خیلیم دوس داره

گیگوز خوشمزس

خیلی خوشمزست
منم گیگوز میدم

وااا خوشمزه که

خوشمزس که

اتفاق من میدادم خیلی شیرین و خوشمزست که یه بار دادم هر چند نساخت اما خوش مزه بود مثل عسل بود

سوال های مرتبط