۲ پاسخ

فعلا تا ۱ ماه بنون بعد شروع کن

بچها کلا ادا دارن من بچم یک سال از پوشک گرفتم گاهی ازین کارا میکنه میکه جیش دارم داره میریزه بعد میبرمش دست شویی نمیکنه میگه نه ندارم دوباره میریم از دست شویی بیرون میگه دارم😐

سوال های مرتبط