۳ پاسخ

شب شوهرت اومد تقسیم کن ، کوچیکه تو نگه دار ، شب بزرگه بده شوهرت کاراش باشه باهاش
من اینطوری کردم یکم دووم اوردم ، برا من کوچیکه ۶ ماهشه

خوب عزیزم،دوتاییشون بچه هستن،درسته که خسته میشی اما اونا گناهی ندارن..
از همسرت یا کس دیگه کمک بخواه تا کمی استراحت کنی

من آرزومه یک بچه همسن شما داشته باشم.

سوال های مرتبط