بچه ها من تا الان هنوز ترشحی از سینه ام نداشتم
اکیه؟

۴ پاسخ

من دارم دکتر گفت طبیعیه همه نباید مثل هم باشن که نداری بهتر من دائم پد تو سوتینم هست

منم نداشتم🙄

طبیعیش همینه

نبایدم داشته باشی
اگه داشته باشی باید نگران شی

سوال های مرتبط