۳ پاسخ

منم رنج میبرم🤕

هرشب گریه میکنم خدایا نمیکشم ازاین همه درد مخصوصا پایی که شکسته دردش خیلی بده میزنه به اون شبا خواب ندارم روزا هم فلجم میکنه

وای نگم برات خیلی درد میکنه اصلا خسته شدم از بارداری🥲

سوال های مرتبط

مامان علیرام مامان علیرام ۱۳ ماهگی