۹ پاسخ

سلام خوبی چیشدی زایمان کردی؟

انشالله بسلامت زایمان کنی و نینی و بغل بگیری
زایمان راحتی باشه واسه همه مامانا و نینی ها هم کلی دعا کن 😍😘🌸

توکل ب خدا الهی بهترین ها برات پیش میاد خوشگلم 🤗♥️🍼🤍🤲🏻

چند هفته ای؟

حاجی من از ساعت ۸ شب تا ۱۲ درد داشتم که فریاد می زدم جوری درد داشتم که با ویلچر بردنم زایشگاه گفت ۴ سانت باز شدم اماده کردنم برای زایمان ساعت ۳ بچم دنیا امد

ایشالا که راحت زایمان کنی

نشین راه برو شاید کمک کنه

انشالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم

برو شهدا

سوال های مرتبط