سلام خوبی چیشدی زایمان کردی؟
انشالله بسلامت زایمان کنی و نینی و بغل بگیری
زایمان راحتی باشه واسه همه مامانا و نینی ها هم کلی دعا کن 😍😘🌸
توکل ب خدا الهی بهترین ها برات پیش میاد خوشگلم 🤗♥️🍼🤍🤲🏻
چند هفته ای؟
حاجی من از ساعت ۸ شب تا ۱۲ درد داشتم که فریاد می زدم جوری درد داشتم که با ویلچر بردنم زایشگاه گفت ۴ سانت باز شدم اماده کردنم برای زایمان ساعت ۳ بچم دنیا امد
ایشالا که راحت زایمان کنی
نشین راه برو شاید کمک کنه
انشالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم
برو شهدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.