۳ پاسخ

خب اخرين بار سرويكست كمتر از روز اول شده بود يا بيشتر؟با توجه به اينكه زايمان طبيعي هستيد پرسيدم

ان شاءالله که وزنش خوب باشه...و درد سرکلاژ هم نکشی...میگن درد نداره...فردا دقیق چند هفته ای؟؟

منم‌میترسمممم🥲

سوال های مرتبط

مامان 👼اقا مَهدی🩵 مامان 👼اقا مَهدی🩵 ۳ ماهگی
مامان لاوین💙🩷 مامان لاوین💙🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری