۵ پاسخ

به دکترت بگو بهت پماد یا شیاف بده
این بیرون زدگی اگر کنترلش نکنی یا یبوست شی بدتر میشه طوری که نمیتونی حتی بشینی یا راه بری و در ادامش عمل دفع برات سخت میشه

من‌ هم تو بارداری زد بیرون امروز با دکتر صحبت کردم گفت تا بعد زایمان خوب میشه

من قبل بارداری هم داشتم دکتر ک میرفتم گفتم میشه ب مقعدمم نگا کنی میترسم بواسیر باشه نگا کرد گفت نه هیچی نیست

بعد زایمان حتما برو دکتر بهت کرم بده منم همین طوریم

منم دارم

سوال های مرتبط