به دکترت بگو بهت پماد یا شیاف بده
این بیرون زدگی اگر کنترلش نکنی یا یبوست شی بدتر میشه طوری که نمیتونی حتی بشینی یا راه بری و در ادامش عمل دفع برات سخت میشه
من هم تو بارداری زد بیرون امروز با دکتر صحبت کردم گفت تا بعد زایمان خوب میشه
من قبل بارداری هم داشتم دکتر ک میرفتم گفتم میشه ب مقعدمم نگا کنی میترسم بواسیر باشه نگا کرد گفت نه هیچی نیست
بعد زایمان حتما برو دکتر بهت کرم بده منم همین طوریم
منم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.