۷ پاسخ

تنبلی تخمدان نرفته که برگرده
تنبلی فقط کنترل میشه درمان کامل نداره
منم دارم
الان که نمیشی به خاطر شیردهی خیلیا کا تنبلی ندارن هم موقع شیر دادن پریود نمیشن
حالا یکی مثل منم بعذ سه ماه پریود شدم 😂 شیر خودمم میدم

تنبلی تخمدان داری عزیزم عین من
با بارداری ک از بین نمیره گلم

عزیزم منم مثل توام ولی من بعد از زایمانم قرص ال دی شیردهی خوردم اونم باید اصلا قطع نکنی بعد ۶ ماهم قرص ال دی معمولی میشه خورد الانم کی قطع کنم پریود میشم

تست بزن تبلی تخمدان نیس والایه نفرشیرمیده هرماه پریودمیشه

منم مثل شما با قرص باردار شدم بعد ۱۰ سال و تا الانم پریود نشدم میگن وقتی بچه رو از شیر باز کنی میشی

فکر نمیکنم پریود نشدن الان ربطی به تنبلی داشته باشه
بخاطر شیردهیه
منم نمیشم خواهرمم تا وقتی بچه شیر میداد نشد

عزیزم فعلا ک شیر میدی معلوم نیست خیلی ها تا وقتی شیر میدن پریود نمیشن
باید صبر کنی ببینی بعد شیر دهی اوضاعت چطوره اما خب در کلا تنبلی برمیگرده هر کاری کنی

سوال های مرتبط