۱۱ پاسخ

خیلی خوبه ک پسر من فقط خط خطی میکنه

پسر من فقط خط خطي ميكنه خيلي عاليه

خیلی عالیه اتفاقا! دختر من فقط دایره دایره تو هم میکشه.جای گوش و گردنم بلده

خوبه که

دیگه دست و پا و صورتو کشیده دیگه توقع چیو از بچه ۲ساله داری 😂😂پسر من که خط خطی می‌کنه همش🤦🏻😅

ای مادر. بچه منم دو سال و نیمه. دقیقا همین شکلی میکشه. خیلی باحاله ک دماغشونو گرد میکشن

پسر من یه دایره کج میکشه فقط

ای خدا چ بامزه
پسر من فقط خط خطی میکنه

یه لحظه دیدمش فک کردم نقاشی دریاس وونم دقیقا همینو میکشع

من پسرم فقط خط خطی میکنه

عزیزم پسر من که در حد دایره س😅

سوال های مرتبط