۸ پاسخ

خوش باشین عزیزم
رفت و امدت مشکلی نیست منظورم ماشینه خودت داری یا با اسنپ

مام از این دوستا🙁

دلم همچین دوستای خواست

دلم همچین دوست پایه ای خواست
یه دوست صمیمی دارم هر سری گفتم بیا بریم بیرون یا بیا خونه ما،گفته حوصلم نمیشه تو بیا😑

بیاناهار همینجامیپزیم ببر😂😂

دخترت هم با خودت میبری؟

چقدر خوب کاش منم دوست داشتم 🥹😍

بافقی هستی؟؟

سوال های مرتبط