۴ پاسخ

چرا؟؟ریه اش عفونت کرده؟

چرا بردنش؟؟

نگران نباش من۳۶هفته زایمان کردم ۸روز رفت تو دستگاه خداروشکر الان سالمه

اکسیزنش بیاد بالا مرخصه احتمالا تافردا منم هردوبچم بستری شدن

سوال های مرتبط