۴ پاسخ

چه جالب منم مثل شمام 32هفته و ۴ روز رفتم ۲ و نیم بود گفت طبق سنو اندازه ۳۴ هفتس

منم دقیقا همین بودم🥹

رشدش خوب بوده
واسه من ۳۲ هفته ۱۸۹۴ بود

رشدش ماشالا عالی بوده
اگر قند نداری موردی ندارع

سوال های مرتبط

مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه 😍👼🤰 مامان پناه 😍👼🤰 هفته سی‌وهشتم بارداری