میگفتی من و امثال من نباشیم که تو باید در آرایشگاه تو گل بگیری😉
میگفتی جای اینکه آرایشگر میشدی درس میخوندی ۴تا کتاب میخوندی میفهمیدی هرکسی حق زندگی داره و تو کار دیگران دخالت نکنی یاد بگیری احترام بزاری متاسفم برات تو بیشتر به درد خاله زنک بازی و زنای تو کوچه میخوری که میشینن سبزی پاک میکنن غیبت میکنن بار آخرت باشه حرف مفت میزنی تو جمع میشستیش میزاشتیش کنار به کسی اجازه دخالت ندین نزارید اعتماد به نفستون رو خدشه دار کنن
عزیزم قرار نیست چون زنیکه عوضی یه چیزی پرونده توم بشینی غصه بخوری دیگه هیچوقت پیشش نرو برو یجای دیگه و به خودت برس که دلت وا شه به اون ربطی نداشته شرایط تو .. اون خیلی بیشعور و بیشخصیت بوده و شخصیت و شعور ربطی به داشتن پول نداره که اون با پول نداشته ش این حرفو زده
من خودم شخصا دلم نمیاد پول به ناخن بدم جاش میرم لیزرو باشگاه و روتین پوستی دارم
عجب زنی بودی میگفتی به تو چه هر جور خودت دوست داری انجام بده من خودم خیلی دوست دارم اما آقام دوست نداره 🥲
ببین شاید از رو خیر خواهی این حرفو زده
مگه نمیگی همسایس شاید از شرایطتت آگاهه اینو گفته خب
اون به تو حسودیش میشده تو هر کاری خودت دوست داری انجام بده
من خودم خیلی علاقه ندارم چون نمیتونم یه چیز اضافه رو انگشتم تحمل کنم وگرنه اگه دوست داشتم انجام میدادم مژه دوست ندارم
من حوصله اینکارو ندارم وگرنه خیلی هم خوبه .دیسک کمر دارم نمیتونم بشینم یکساعت زیر دستشون اما خودم هرچند روز لاک میزنم
ببین با یه پول ناخن نمیتونی کار خاصی انجام بدی نهایتش یکم وسیله بخری که واجب تره وگرنه تا اخر عمرم ناخن نکاری نمیتونی با پولش خونه بخری
وا😐
من هر چیزی حالمو خوب کنه انجامش میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.