ماشاءالله
انشاءالله صحیح و سالم بغلش بگیری
منم هم هفته ی شماکبودم رفتم سونو وزن ۲۲۰۰بود وقتی ب دنیااومد۴۲۰۰
ماشاالله 😍😍
چه چیزایی استفاده میکنی برای وزن گیری جنین
من دیروز ۳۲ هفته رفتم سنو وزن
وزن نی نی ۱۸۸۱ بود خوب یا کمه ؟؟
عزیزدلم ماشالله بهش
من دیروز رفتم. ۱۷۰۰ بود
صدکشم ۳۰ درصد زده بود
وزنش عالیه با همون فرمون برو جلو
خدا حفظش کنه وزنش خوبه ، منم دو روز دیگه میرم
شما شکمتون بزرگه
من 35 هفته 2200 بود
ماشالله چقدر خوب چیا میخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.