۷ پاسخ

من و شوهرم فاصله نیس بین دندونامون ولی پسرم فاصله افتاده بین‌دندونش .منتظرم درست بشه نشدم فدای سرش

واسه دخترمنم فاصله داره منم کوچیک بودم بین دندونام فاصله بود درست شد

خوب میشه برا دختر اولیم‌فاصله‌بود خوب شد اینم هست خوب میشه

ببین فاصله بین دندوناش اولش خب طبیعیه تا یکم نزدیک هم بشن ولی ماله بعضیا ژنتیکیه حالا یا پدر یا مادر اگر فاصله داشته باشه فاصله دار در میاد

دختر بزرگم خیلی دندوناش با فاصله بود الان نه سالشه دیگه فاصله نداره

دختر منم اینجوریه مثل باباشه نمیدونم خوب میشه یا نه

نه بچه منم اونجوریه برا پدرش هم اونجوریه

سوال های مرتبط