۵ پاسخ

من پارسال خريده بودم يه كوچولو استين هم داشت ولي گرم ميشه تو تابستون من بيشتر شورتكشو ميپوشوندم

من شلوارک تنها میخواستم بگیرم 860

نه زیپش گردنشو اذیت میکنه

چه دوسش دارممم.قیمتش عالیییع

آره قشنگه

سوال های مرتبط

مامان آردا مامان آردا ۲ سالگی