۳ پاسخ

منم همینطورم خصوصا وقتی سرپا باشم و کار کنم دردا دوبرابر میشه

اره منم دارم پرسیدم گفت اینا طبیعی نترسین فقط اگر اب ریزش و لکه بینی ک خون ریزی و کم و کند شدن حرکات جنین در این صورت سریع به بیمارستان نزدیک ترین بهتون مراجعه کنین

منم همه این درد ها رو دارم. طوری که دیشب یکی دو ساعت نشسته خوابیدم

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد