قشنگا آقابزرگ فقط جنس ایرانی داره یا خارجی هم داره؟!؟

۵ پاسخ

هم ایرانی‌ هم خارجی داره از نظر قیمتی از همجا پایینتر بود و کیفیت لباسهاشم خوبه من چند دست خریدم حتی پوشکم قیمتش پایینتر از جاهای دیگه میداد به نظرم ۶۰۰ میده اون موقع که تازه پوشک شد ۶۰۰ تومن من ازش خریدم ۳۳۰ تومن

خارجی هم داره

خارجی هم داره
کی گفته فقط ایرانی و ضعیفه !!
بنظرم اونا خیلی خوب نگشتن
من عبدل اباد رفتم اصلاااا بنجل اباده

خارجی هم داره عزیزم همه برندهارو

والا من رفتم زیاد چیزهای جالبی نداره خیلی از لحاظ پوشاک ضعیفه اصلا جالب نبود الباقی هم بیشتر ایرانیه که قیمت هاش بیرونم هموونه من عبدل آباد خرید کردم

سوال های مرتبط

مامان دُرین🐣 مامان دُرین🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی