۸ پاسخ

اول پوستتو با تونر تمیز میکنی بعد ک تمیز شد پرایمر میزنی ک منافذ باز پوستتو ببنده بعدش کرم میزنی بعصی نقاط نیاز ب کانسیلر داره مث زیر چشم ،خط زیرگونه، چونه و... میزنی بعد با پد فیکسش میکنی بعدم آرایشتو میکنی و اتمامشم پودر فیکس....البته من واسه عروسیا اینا میزنم همشو زمان عادی کرم آبرسان ک ریمل و رژ حتی کرمم نمیزنم ک پوستم احساس سنگینی نکنه

فهمیدی به منم بگو🫠😁

فکر کنم من از همه بدتر هستم
حتی ضد آفتاب هم نمیزنم.
رژ لب هم نمیزنم
اصلا از ارایش سر در نمیارم
فقط تو‌خونه سرمه میکشم تو چشام.
یه وقتایی هم خالم خراب باشه رژ لب میزنم

کانسیلر و پرایمر بیشتر برای میکاپای سنگین و مراسم خوبه عزیزم

پرایمر قبل ارایش میزنی ک کرم پودر خوب بشینه رو صورتت. کانسیلر هم زیر چشم گونه خط بینی چونه میزنن ک صورتشون بی بی فس نشون بده 😂😂😂😂

منم همین حالا شما ضدافتاب میزنید من اونم نمی‌زنم فقط رژ

منم اصلا از این چیزا سر در نمیارم 😄
چون جز یه ضد آفتاب و رژ لب
هیچی استفاده نمی‌کنم

ب نام خدا
منم اینایی ‌ک گفتیو نمیدونم 😂😂
برا همینم اصلا ن نمیخرم ن استفاده میکنم
فقط ضدآفتاب و رژ

سوال های مرتبط