بستگی به جثه بچه میشه
من تا ۵ ماهگی میذاشتمش
بله من تا ۱۸ ماهگی پسرم استفاده کردم،خیلیم خوب و کاربردی،
اره میشه استفاده کرد
بله من تا ۱۸ ماهگی بچم استفاده کردم
اگه پایه داره که هیچی اگه نداره باید موقع گذاشتن درست تنظیمش کنی
بعضی کالسکه ها نشیمنشون هم برای خودشه هم کریره و هم صندلی ماشین
البته برندش رونمیدونم
فکر نکنم چون هم کوچیکه واسه ۱ ماه بیشتر به کار نمیاد بعدش فیکس نمیشه رو صندلی ماشین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.