کریر و من برای دخترم روزی که از بیمارستان اومدیم داخلش گذاشتیم بعد دیگه میزاشتم توش جیغ میزد نمیموند توش برای من استفاده نشد .
روروئک من دخترمو ۵ ماهگی میزاشتم داخلش هنوز پاش به زمین نمیرسید میشست اینور اونور و نگاه میکرد زور میزد تا راه ببره روروئک و پاش که زمین رسید کل خونرو میچرخید بهتر از اینه که روی زمین بمونه بچم زودم راه افتاد ۱۱ ماهگی تو خونه میدویید تولد ۱ سالگیش دخترم راه میرفت تو بغل نبود .
صندلی ماشین نداشت دخترم چون ماشین نداشتیم منم نخریدم
داداش من تا وقتی بزرگم شده بود خودش میرفت تو کریر لم میداد
وقتی بچه کوچیکتره خوبه حتی توخونه بزاری توش نزدیک خودت بعد ب کارات برسی
ولی منم نمیدونم بگیرم یا ن برای جابجایی دوسش ندارم
ولی صندلی ماشین حتما میگیرم ی مدلی ک از بدو تولد قابل استفاده باشه ی سری مدلاش حتی تا ۸ سال قابل استفادس ولی ب نظرم بچه نهایتا تا ۴ سال میشینه
روروئکم شنیدم خیلی کشورا حتی فروشش ممنوعه تصمیم ندارم بگیرم
صندلی ماشین به نظر من واجبه، کریر تهش تا ۶ ماه که اونم واقعا سنگین میشه و خانما نمیتونن جابجاش کنن من نمیگیرم، روروئک هم میگن چون بچه رو نوک پا توش راه میره خوب نیست برای پا و کمرشون، بجاش واکر میگیرم
کریر من اصلااااا استفاده نکردم
روروئک هم که بچم یک دقیقه هم نمیذاشت بذاریم داخلش گریه میکرد منو در بیارین
بنظرم ازهمه بهتر صندلی ماشین
همش ب موقع استفاده میشه بستگی داره ب خودتون من برادخترم تازمانی ک توکریرجاش میشد استفاده کردم وحملش برام راحت بودبعضبام کلا دوماهم استفاده نمیکنن
من فقط صندلی ماشین میگیرم .فک کنم بچه رو باید تا ۴٫۵ سال گذاشت تو صندلی
صندلی تا ۴ سال ، کریر نهایت ۶ ماه ، روروئکو من دوس ندارم بچه استفاده کنه بهش آسیب میزنه☺️
به اندازه ای ک بدونی نیازته واقعا 🤷🏻♀️😀
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.