۳ پاسخ

من تا دو ماه خونریزی داشتم اره طبیعیه

بله گلم تا ۴۰ روز طبیعیه من هنوز ۴۱ روزه لکه بینی دارم هنوز کم

تا چهل روز اره اگه لخته های بزرگ و خونریزیت شدیده برو دکتر حتمااا

سوال های مرتبط