دکتر زنان شمالی بهتر یا شاکر توی شیراز؟

۱۳ پاسخ

نازایی شمالی
من زیر نظر ایشون باردار شدم

دکتر داووی بهتر از شمالی هست خیلی زود جواب میگیری

شمالی فقط

بدون شک شمالی

سارا داوودی بهتره عالیه هم با حوصله هست هم سوالات رو قشنگ جواب میده

من مراقبت بارداری رفتم شاکر خوب نبود

دکتر داوودی

برای نازایی دکتر داوودی

ولی به شدت شلوغ باید حوصله زیاد داشته باشی

شمالی زیاد شنیدم

شمالی

شمالی خیلی خوبه

شمالی

سوال های مرتبط

مامان چشم انتظار🪽 مامان چشم انتظار🪽 قصد بارداری
مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد