هنوز حس پریود علائم پریود دارم.بنظرت مثبته؟شنبه برم ازمایش بدم .دوباره جمعه تست بزنم ببینم پررنگ شده
تست زدم اینجورشد چند ثانیه نشد کمرنگ هست هنوز.
شایدلانه گزینیه عزیزم.خون چحوریه؟
عزیزجان میگم امروز پریود نشم چهارروز میشه،الان ترشح ابکی دارم؟
هنوز وقت داری قربونت بشم.امیدبرخدا مثبت میشی
سلام عزیزم ،من صبح زدم منفی شد مدیکور ولی تا دیروز مثبت بودن ،15آزادسازی امروز زدم منفی شد،انشالله ک مثبته برای شما
مثبته مبارکه
اجی منم اینجور شد انشالله خدا بدلمون نگاه کنه علائم چی داری
هالهه داره مثبته😍
عزیزم بزار موعودت یا یه مارک دیگه بزن مدیکور هاله الکی هم بعضی وقتا میندازه
اولی از بالا هاله داره
بعد ربع ساعت افتاد؟
هاله داره اما انگار خط تبخیره
چند سیکلت میشه خو
منفی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.