۸ پاسخ

من استفاده کردم بچم دل درد میشد جوابم نداد با قرص زردیش اومد پاین

بله من استفاده کردم خودمم ترنجبین خوردم

اره همراه بادستگاه.. باعرق کاسنی و شاتره بشورش. خودت عرقا رو بخور. هندونه بخور. اب هندونه رو بگیر از صافی ردش کن گرمش کن بچه رو بشور باهاش نیم ساعت بذار بمونه بعد حمومش کن. من یه قطره لیمو شیرین هم ریختم تودهنش

آره خوب بود

اره خوب بود

بله عالی بود

بله من همراه دستگاه خداروشکر رفع شد

بله من استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان شهیادوشایلین‌ مامان شهیادوشایلین‌ ۴ ماهگی