۸ پاسخ

ن بابا اوکیه

نه اصلا نگران نباش

عزیزم‌امروز مطب دکتر بودم دونفر دقیقا مثل شما بود ولیدازمایششون‌خوب‌گفتپنیازی ب سلفری نیست

نه عزیزم همه چی عالی

خوبه مشکلی نداره

اگه دکترت گفته خوبه دیگه نگران چی هستی

خب اگه دکترت گفته دیگه جای نگرانی نداره..واسه راحتی خیال خودت سلفری میدادی

ممنون میشم جواب بدین؟؟

سوال های مرتبط