عزیزم برای منم ۱/۹ بود مشکلی نبود سلفری هم دادم
منم ریسک سن بالا داشتم.ولی نه سلفری رفتم نه غربالگری دوم.
اامیدوارم صحیح وسلامت بدنیا بیاد
الان که گذشته
دلت و بخدا بسپار
ولی درکل در دوران حاملگی همه آزمایش ها سونو ها رو انجام بده
عدد انتی ت که زیر 2ونیم هست که خوبه، ریسکت هم بالای 2000 که بازم خوبه همه چی، به خودت استرس نده الکی🤕
خوب بوده دیگه برامن انتی ۱/۸بود فک کنم
باریسک ۱ به ۹۴۰۰ دکتر گفت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.