۵ پاسخ

عزیزم برای منم ۱/۹ بود‌ مشکلی نبود سلفری هم دادم

منم ریسک سن بالا داشتم.ولی نه سلفری رفتم نه غربالگری دوم.
اامیدوارم صحیح وسلامت بدنیا بیاد

الان که گذشته
دلت و بخدا بسپار

ولی درکل در دوران حاملگی همه آزمایش ها سونو ها رو انجام بده

عدد انتی ت که زیر 2ونیم هست که خوبه، ریسکت هم بالای 2000 که بازم خوبه همه چی، به خودت استرس نده الکی🤕

خوب بوده دیگه برامن انتی ۱/۸بود فک کنم
باریسک ۱ به ۹۴۰۰ دکتر گفت خوبه

سوال های مرتبط