شکم بند چسبی .گفتم برا بعد سزارین
چسبی هست. بری داروخونه بگی برای بعد زایمان میخوام بهت میدن
اوایل چسبش رو شل ببند روزی ۵ ساعت، به مرور سفت میکنی و زمانش رو بیشتر میکنی
زیاد نبند چسبندگی میگیری
والا من چسبی از داروخونه گرفتم دکترم گفت نیاز نیست ببندی شکمت کوچیکه میره داخل🤦🏻♀️بعدم دیگ یکم میمونه باید بری باشگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.