۳ پاسخ

شکم بند چسبی .گفتم برا بعد سزارین

چسبی هست. بری داروخونه بگی برای بعد زایمان میخوام بهت میدن
اوایل چسبش رو شل ببند روزی ۵ ساعت، به مرور سفت میکنی و زمانش رو بیشتر میکنی
زیاد نبند چسبندگی میگیری

والا من چسبی از داروخونه گرفتم دکترم گفت نیاز نیست ببندی شکمت کوچیکه میره داخل🤦🏻‍♀️بعدم دیگ یکم میمونه باید بری باشگاه

سوال های مرتبط