۳ پاسخ

اگر آب نخوری شکمت با آب بافتش پر نمیشه و اصلا شکم نمیاری قدری یه قلوپ برای رفع تشنگی بخور اما آبمیوه چای نسکافه دمنوشهای مجاز بخور بجای آب ده دوازده روز چنان جم میشه متوجه میشی خودت
فقط آب نخور شکم بند لازم نمبشی

داروخانه ها دارن فقط پاک سمن نخر خیلی ضخیمه ، قبل از باند شدن از تخت( بعد از زایمان ) ببند که از بخیه داخلی و بیرونی محافظت کنه

داروخانه ها دارن روش نوشته مخصوص بعد از زایمان

سوال های مرتبط

مامان نویان🐣🩵🫧 مامان نویان🐣🩵🫧 روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق مامان🫀 مامان عشق مامان🫀 هفته سی‌ونهم بارداری