خانما چه نوع گِنی بعد از سزارین ببندیم بهتره؟ن

۳ پاسخ

گن یا همون شکم بند بعد زایمانه چسبیه تجهیزات پزشکیا دارن بعد از کشیدن بخیه از روی لگن باید ببندی یعنی کامل زیر شکمت هم زیر شکم بند باشه تا سه ماه باید از همین استفاده کنی بعد سه ماه میتونی از گن ساعت شنی استفاده کنی و ورزش هم سه ماه بعد زایمان میتونی شروع کنی

گن مخصوص بعد زایمان از تجهیزات پزشکی از اون چسبی ها

چه جالب منم الان همین سوالو پرسیدم 🤭

سوال های مرتبط