۳ پاسخ

اگر مفنامیک اسید داری‌بخوز
خونریزی و‌درد رو کم میکنه

میگذره عزیزم طبیعیه 😅

منم دیشب یکسره گریه میکردم
امروز پریود شدم😑

سوال های مرتبط