۲ پاسخ

وای ک همش ناله میکنی شما بدبخت شوهرت

ن نرفتیم.😐😐والا منم بشینم هر لحظه یه مریضی رو‌به خودم تلقین کنم هر روز یچیزیم هست تو‌ رو خدا ول کن چن وقت سراغ مریضی نرو تو‌فکرش نباش.اگه باز اومد تو‌فکرت حواس خودت پرت کن کتاب بخون فیلم نگاه کن

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی
مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی