مامانا مشهد پیش کی برای کار مژه برام که ریزش اینا نگیرم ؟

۱ پاسخ

عزیزم بنظرم اصلا اکستنشن انجام نده حتی واسی یه باردوست من انجام داده بودچشماش عفونت کرده بود واینکه من شنیدم اگه چسبش به چشمش بخوره یا گازش دورازجونت کور میکنه به مرور هم مژه های خودت میریزه حیف

سوال های مرتبط