شیرخشک سوپر امیل استفاده کردین چطوریه ؟

۳ پاسخ

من به پسرم کمکی سوپرامیل میدم راضی ام
شیرخشک خوبیه خیلی سنگین نیست بچه رو اذیت نمیکنه

من دارم سوپرامیل میدم به دخترم خوبه راضیم

من استفاده کردم ببین همه چی بستگی به بچه داره به پسر من در ماه ۵۰۰ بیشتر وزن نداد

سوال های مرتبط

مامان 💓محبت خدا💓 مامان 💓محبت خدا💓 ۱۱ ماهگی
مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی