خانوما پدی لاکت واسه رفع یبوست هست یا اسهال؟

۵ پاسخ

تقریبا میشه گفت شرایط روده رو متعادل سازی میکنه

برای هردو خوبه

من برای اسهال دکتر نوشت

اسهال

پسر من یبوست بود همش زور میزد جوری که قرمز میشد دکتر داد بهش دادم الان خوب شده

سوال های مرتبط

مامان آیهان و ویهان مامان آیهان و ویهان ۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان رایان🩵🐣 مامان رایان🩵🐣 ۱۷ ماهگی