اگر یبوست داره واسه یبوست جواب میده اگر اسهال هم داره واسه اسهال جواب میده
در کل واسه گوارش و نفخ اینا خوبه
من کتریشا دارم، عالیه هیچشم نمیشه
من دارم استفاده میکنم خوبه به نظرم برای بچه ای که دستشویی نمیکنه چون چربه
ولی بی بی کر دادم جواب نداد اصلا
برای اسهال
من پسرم یبوست گرفت دکتر گف پدی لاکت و قطع کن
جفتش هست
اسهال
کلا واسه گوارش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.