چقدر خوشگله مبارکت باشه عزیزم
من مشکی همینو خریدم
منم مشکیشو خریرم ساده قشنگه 😍
منم همینو مشکی با ست کریر و...گرفتم😍
خوب خریدی تو سابت زده ۳۳۰۰
مگه میشه وسایل نی نی ها قشنگ نباشه 🤩🤩
خیلی خشنگه مخصوصا رنگ نودش
خیلی قشنگه😍😍
بله مبارکت باشه .
هزینش چقدر شد
اره مبارک باشه
چند گرفتین ،از سایت گرفتین یا حضور ی؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.