این ساک رو خریدم واسه وسایل نینی قشنگه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

چقدر خوشگله مبارکت باشه عزیزم

من مشکی همینو خریدم

منم مشکیشو خریرم ساده قشنگه 😍

منم همینو مشکی با ست کریر و...گرفتم😍

خوب خریدی تو سابت زده ۳۳۰۰

مگه میشه وسایل نی نی ها قشنگ نباشه 🤩🤩

خیلی خشنگه مخصوصا رنگ نودش

خیلی قشنگه😍😍

بله مبارکت باشه ‌.
هزینش چقدر شد

اره مبارک باشه

چند گرفتین ،از سایت گرفتین یا حضور ی؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان حلماءخانم مامان حلماءخانم ۱۱ ماهگی
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد کیان مامان محمد کیان ۱ ماهگی
مامان رقیه 💕🤱🏻 مامان رقیه 💕🤱🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوینا🥹💗🤰🏻 مامان آوینا🥹💗🤰🏻 هفته سی‌ویکم بارداری