۲ پاسخ

من صب فرنی ظهر پوره سیب زمینی و هویج عصر هم حریره بادام....اول فقط سیب زمینی بود بعد از ۳ روز هویج هم اضافه کردم از فردا آب گوشت هم اضافه میکنم بعد از ۳ روز که همشون تست شده دیگه سوپ میپزم

اره بده
فرنی و حریره نده دیگه
پوره سبزیجات بده

سوال های مرتبط