بله
هربچه ی طوره
تا ی سال نیومد بعد ببر دکتر
اره
آد بده
تو افتاب طهر ببرش بیرون ،نیم ساعت زیر نور خورشید باشه
اره بعضی بچه ها دیر تر دندون در میارن
سلام وقت بخیر 🦋
من داخل این کانال ایده غذای کمکی را داریم 🐥
برای رفع دغدغه های شما 🤩
این لینک کانال هستش 👇🏻
https://rubika.ir/joinc/EHJEHCHJ0UAVGSEPKDHDKCCFPFNMMHNW
این هم آیدی من 👇🏻
@Diana1394s
اگر نتونستین عضو بشید به این آیدی پیام بدید 👆🏻🫰
ایم کانال داخل پیام رسان روبینا هست🫶🏻❤️
عضو بشو و اگر کسی هم داری لینک را بهش بده👩🎨
غذای کمکی🎀
تجربیات مادران 🌈
پاسخ گویی به این آیدی🌻👇🏻
@Diana1394s
هر سوالی که دارید مثل برنامه غذایی تا چهل روز مناسب با سن کوچولوتون🩰
یا اگر کوچولوتون مریض شده 🧩
یا بازی متناسب با سن کوچولو میخواین🥁
یا درباره دندان ، چهار دست وپا، سینه خیز و کلی چیز های دیگه 🎊
خلاصه هر سوالی که دارید در خدمت هستم 💓
به این آیدی 👇🏻
@Diana1394s
دحتر من ده ماهش هس دوت دندون بیشتر نداره
بله. پسرمنم اینجوریه دکتر گفته تا ۱۳ماهگی وقت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.