۶ پاسخ

بله
هربچه ی طوره
تا ی سال نیومد بعد ببر دکتر

اره
آد بده
تو افتاب طهر ببرش بیرون ،نیم ساعت زیر نور خورشید باشه

اره بعضی بچه ها دیر تر دندون در میارن

سلام وقت بخیر 🦋
من داخل این کانال ایده غذای کمکی را داریم 🐥
برای رفع دغدغه های شما 🤩

این لینک کانال هستش 👇🏻
https://rubika.ir/joinc/EHJEHCHJ0UAVGSEPKDHDKCCFPFNMMHNW

این هم آیدی من 👇🏻
@Diana1394s
اگر نتونستین عضو بشید به این آیدی پیام بدید 👆🏻🫰


ایم کانال داخل پیام رسان روبینا هست🫶🏻❤️

عضو بشو و اگر کسی هم داری لینک را بهش بده👩‍🎨

غذای کمکی🎀

تجربیات مادران 🌈

پاسخ گویی به این آیدی🌻👇🏻
@Diana1394s

هر سوالی که دارید مثل برنامه غذایی تا چهل روز مناسب با سن کوچولوتون🩰

یا اگر کوچولوتون مریض شده 🧩

یا بازی متناسب با سن کوچولو میخواین🥁

یا درباره دندان ، چهار دست وپا، سینه خیز و کلی چیز های دیگه 🎊

خلاصه هر سوالی که دارید در خدمت هستم 💓
به این آیدی 👇🏻

@Diana1394s

دحتر من ده ماهش هس دوت دندون بیشتر نداره

بله. پسرمنم اینجوریه دکتر گفته تا ۱۳ماهگی وقت داره

سوال های مرتبط

مامان قند عسل ( جانا) مامان قند عسل ( جانا) ۱ سالگی
مامان ملکا🧚‍♀️👼🏻 مامان ملکا🧚‍♀️👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی