من که تاحالا ۱۰ بار دادم
دختر سه ساله مگه چیزی هست نتونه بخوره 🤣🤣🤣
آره عزیزم ما کلا کنسرو اصلا نمیخورم اما آریِل کنسرو ماهی خورده موردی هم نبود فقط ۲۰ دقیقه حتما بجوشه
دختر من عاشقشه چیزای کنسروی مضره نخورن بهتره ولی خب شوهرم گاهی که میخره دخترم همچین میخوره 😐
من بهش دادم تازنگی ۳۰دقیقه جوشوندم
اول یکم اندازه یه لقمه دادمش ببینم حساسیت نده بهش دیگه دیدم اوکیه ۲روزه بعدش پلوتن دادمش
من میترسم ب بچهها بدم مسمومیتش خیلی خطرناک
از ۶ ماه به بالا ماهی آزاده کنسروش هم بجوشونید ۲۰ دقیقه باد نکرد میشه داد
من که از ۲ سالگی دادم
اره عزیزم
من میدم دوست داره
دختر ۳ ساله همه چی دیکه میتونه بخوره😅
من ندادم بخش تاحالا
آرع بابا
من خیلی وقته میدم بهش
همیشگی که نیست
اره باوا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.