خانوما انگشتم اگزما زده پماد ضرر داره استفاده کنم؟

۳ پاسخ

روغن زیتون بزن

پماد کاندولا ایروکس خیلی خوبه

روغن زیتون

سوال های مرتبط

مامان علی و تودلی مامان علی و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرنیکا مامان آرنیکا هفته سی‌وهفتم بارداری