۳ پاسخ

رفلاکس داره
ببر دکتر
وقتی داری شیر بهش میدی به صورت شیب دار بغلش کن، بعد اینکه شیر خوردنش هم تموم شد، بغلش کن بصورت عمودی تو بغلت یه ده دقیقه تا شیرش هضم بشه بره پایین

بصورت شیب دار هم بخوابونش

رفلاکس داره شاید ببر دکتر بهش دارو بدن

خب ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان انار😍❤️😘 مامان انار😍❤️😘 ۴ ماهگی